~ bästa julen.

Jag har haft den bästa julen. Jag skulle bara säga det. Varit i Högsby över natten hos pappa och Viktoria, Wincent och Lorentz. Jag säger bara gud vlken mysig familj! Så glad för pappas skull. Igår blev det lite vin och kex och sådär. Mysigt mysigt. Jag är nöjd med denna julafton!

Ikväll taggar vi fest, nej... DYNGFEST! Sjukt taggad. Sitter hos mamma nu och väntar på att Carro ska komma. Hem till henne sen till Samantha, sen är det köööört! Vi är på gång vi är laddade v är tända. Ikväll kör vi så det bara ryker. Eller? SKÅL!



Jag vill känna din kropp emot min.
Höra pulsen slå.
Din mun tätt emot min.
Hjärtat snabbar på.
Jag ser på dig.
Och du ser på mig.
Jag säger jaja.
JAG VILL HA DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0