~ KOMMER JAG LYCKAS, KOMMER JAG VÅGA?

Jag har länge snackat om att jag vill åka på bartenderutbildning. Jag vill så gärna. Men kommer jag lyckas, kommer jag våga? Våga åka helt själv är just steget. Visst jag tog mig till Stockholm, bara lämnade allt och stack hit utan att känna typ någon. Förutom min syster. Skulle jag klara av att åka till Kos i 4 veckor helt själv och utan att känna någon alls? Det är en himla stor fråga som jag ställer mig varje dag. Jag vill verkligen åka. Jag kanske måste våga och ta steget och se att det faktiskt kan finnas en möjlighet.. Får helt klart se hur det blir. Men detta är ju en av alla mina drömmmmmmmmmar!


Kommentarer
Postat av: mikaela

MICHAELA, klart som fan att du ska åka :) ta chansen nu. pusssss

2010-12-19 @ 15:48:37
URL: http://mmsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0