♥ 1 månad

Ush vad jag suger på att blogga? Men jag har helt ärligt talat inte haft tid. Men jag ska bättra mig när allt har lugnat ner sig och jag har åkt till Skåne igen. Då kommer jag kunna koppla av :)

Befinner oss just nu i Småland. Håller på och rensar lägenheten för fullt, umgås med min familj, farmor, mina få vänner och såklart min underbara pojkvän!

På torsdag åker vi till Skåne igen, då är jag inte längre en Smålänning utan då mera en Skåning. Känns helt otroligt bra. Hoppas på att få ett jobb snart så allt kan flyta på :)

Idag har jag och Teddy 1 månad ihop. Och många många många många många fler månader ska det bli. Han är den killen jag verkligen vill spendera mitt liv med, är helt galet kär i honom och är världens lyckligaste med han! Finns ingen så underbar människa som han är, han är verkligen allt för mig! ♥

Nu ska jag duscha och sedan fixa mig, det väntas mat hos mamma vid halv 5 och det ska bli så gott! Resten av kvällen ska jag bara mysa med mitt fina hjärta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0