♥ 3 veckor

Idag är det 3 veckor sen jag kom till Skåne. 3 VECKOR? Det har gått så sjukt fort, 3 helt underbara veckor har det varit och många många fler kommer det att bli :)

I onsdag blev det hotellfrukost med hjärtat, hans pappa, hans tjej, Teddys syster och hennes kille. Var jätte mysigt och trevligt. Sen blev det en tripp lite här och var i SKåne och jag var en aning vilsen en stund kändes det som haha. Att åka bil och vara illamående är inte något att hurra över. Men till slut blev det 2 rundor minigolf. Jag och Sara turades om att komma på sista plats. Men det är vi som kommer vinna nästa gång! :) På kvällen åt vi jätte god mat, grillat och potatisgratäng, en stor favvo hos mig :) En hel toppen dag!

Igår blev det frukost på hotellt igen, inga fel där inte :) Sen hjälpte Sara mig att välja ut en hårfärg! Så nu är jag en aning mörkare i skallen. Blev faktiskt nöjd! Laga mat igår med korvstroganoff som blev.... Haha ja lite sisådär. För mycket tomatgrejs i, men det gick ju iaf att äta! Kollade på film på kvällen med hjärtat. hans syster och hennes kille! SKIT BRA FILM!! :)

Idag? Haha ja jag har inte gjort ett skit idag! Ska baka scones med hjärtat nu. Ikväll ska vi bara mysa! Laga jätte god mat och sådär :) Imorgon ser det ut att bli fest :) MEN...... Utan Minttu denna gången!

Återkommer med bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0