♥ aldrig mer minttu

I lördags blev det fest. Moa kom hit så vi satt hemma hos mitt hjärta och drack, spelade kort, skrattade, snackade skit, åt popcorn och hade det sjukt trevligt! :) Sen kan inte jag säga så mycket mer om kvällen då allt är svart och vilket fick sitt bevis på söndagen när jag vaknade upp med världens skrapsår på benet och armen och är öm i hela kroppen haha lyckat? På köpet har jag visst blivit utslängd också där vi var på kvällen, åh ännu mer lyckat!

Hade ångest hela dagen igår och mådde allmänt SKIT! Myste med mitt hjärta hela dagen och åt pizza och sov lite då och då. Bakfull tjej till ett hundra vill jag lova!

Har nyss ätit frukost, betalat mina räkningar och duschat av mig all bakfylla så nu känner jag mig som en helt ny människa igen, dock har jag ont i hela kroppen, men  det går väl över någon gång hoppas jag på. Eller? Haha.

Det är sol idag, helt underbart! Om det blir sol imorgon igen ska jag och älsklingen åka och bada eller ja jag ska sola och han får väl bada. Jag är ju värsta BADKRUKAN! Haha.



Lievet leker, jag är kär och lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0