♥ egen pizza

Hjärtat kom hem med en MC CHICKEN till mig igår och inte nån äckligt svettig hamburgare! Och guuuuuud så gott det var. Han är för söt min lilla bäbis som tänker på mig :)

Vaknade idag av att rullgardinern åkte ner på mig haha skönt och sådär. Tur att min pojkvän är så rädd om mig att han inte brydde sig ett skit när jag sa att den hade åkte ner. Och sen han med sitt morgon humör som skulle fixa allt det där efter ett tag som gick helt åt helvete haha. Skrattade lite i smyg så han inte blev mer arg åpå mig är vad han redan var haha. Han fixa det till slut med ett lakan? med lite skruvar här och var och TEJP!! Hahahaha SNYGGT!

Har gjort egen pizza idag och gud så gott det blev, åhhh mums! Och vi gjorde även en jätte god sås till :) Det blir det verkligen att göra fler gånger :)

Ikväll ska vi kolla på fotboll, HEJA SVERIGE!!

Kollar på Grease, men får jag kolla på det i min ensamhet? NEJ! Får aldrig kolla på tv när JAG väl vill se nått. Rättvisa där jaaaaaa...


Kommentarer
Postat av: amanda

det låter som när vi skulle laga luftmadrassen ;) spakel och en strumpa, hahahaha ;)

2011-08-11 @ 14:49:58
URL: http://amandaahlstedt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0