♥ jobb sök

Igår var det ingen bra dag alls, usch! Men som tur är har jag världens finaste pojkvän som lyser upp alla mina dagar och gör dom till det bästa :)

Är ensam hemma hos hjärtat just nu då dom andra har åkt till Ystad. Kände inte för att haka på dit idag. Ska duscha nu sen sätta mig framför datorn och skriva om mitt CV och personliga brev, wäääää så tråkigt, men sådant som måste göras :) Sen ska jag söka alla jobb jag bara kan i Malmö och hoppas på att någon vill ha mig haha. Håll alla tummar ni har för mig att det greppar på nått!! Vill verkligen ha ett jobb nu så att jag och hjärtat kan flytta till våran egen lägenhet, åhhhhh kommer bli så himla bra och mysigt när vi väl kommer till den grejen, då det är dags :)

Hjärtat har lovat att ta med donken mat med hem till mig, gooott!! :D OCH DET HOPPAS JAG OCKSÅ VERKLIGEN PÅ ATT HAN GÖR!! Men jag är egentligen inte så mycket för donken mat egentligen. Har ätit hamburgarna där 2 gånger i hela mitt liv och det är nått jag aldrig mer komma göra om. Dom är torra, slibbiga, svettiga och helt sönder ruttna, nej usch! Tack vare vet jag MC CHICKEN! Det godaste på hela donken och sen pajen då och glassen, inget annat står på topp hos mig! :)



SVEEEEEEETTTTT!!!


JAAAMMMMIIII!!!! <3

Kommentarer
Postat av: mikaela

ska ni flytta ihop redan? :o :p

2011-08-10 @ 19:01:11
URL: http://mmsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0