♥ längtan efter chips dipp ostbågar choklad och fanta

I lördags blev det fest! Drog till Teddys andra syster Mia där även Alexandra var. Satt där ett tag sen vidare till någon mitt emot som jag inte minns namnet på. Lyckat haha. Resten av kvällen ska vi nog inte prata om. Gick hem i spöregn med hjärtat och var GENOMBLÖT, hoppade i alla vattenpölar vi kunde hitta och pussades när regnet bara öste ner, MYS!

Söndagen bestod av ångest och en djävulsk bakfylla. Var snäll och lagade mat till hjärtat som mådde såååååå dåligt haha. Själv göra själv ha tror jag man brukar säga :) Myste resten av kvällen och jag bakade muffins eftersom hjärtat var lat och INTE ville gå till affären åt mig och köpa choklad!

Idag har jag inte gjort ett skit, bara lagat mat och legat i soffan och tänkt på allt. Mår inte bra idag känner jag och det är ingen vidare bra dag idag heller. Så nu kollar jag på simpsons och snart är det family gay, wäääj haha. Har kollat på det i ca 4 veckor snart, VARJE DAG!

Så jävla sugen rent ut sagt på chips dipp ostbågar choklad och fanta, KAN INTE NÅGON BARA SKICKA DET TILL MIG NU? Ska banne i mig äta en pan pizza sen, muuuuuums! Och ska tvinga hjärtat att göra den så jag slipper resa på mig! :)



Jag har gjort vad jag kunnat göra. Jag har inte varit världens bästa människa, men jag har alltid velat lösa allt, men jag var visst ensam om att vilja det. Så varför ska jag kämpa för nått som ens inte finns? Har det ens funntis något mellan oss? Jag trodde inte detta om dig och att det skulle sluta såhär, men sitt sanna jag kryper alltid fram förr eller senare. Nu är det som det är.. Jag har upplevt så mycket med dig, bra som dåliga dagar, allt vi gått igenom och allt vi gjort kommer alltid vara ett minne för mig. Vad det är för dig det skiter jag i. För jag kan iaf visa mina känslor även att jag träffar nya människor. Jag önskar dig all lycka till med allt och jag hoppas att du egentligen tänker efter en extra gång vad som egentligen hände. Jag hoppas att vi en dag igen möts i korsningen och att vi då går åt samma håll. Jag ville vara din vän trots att jag flyttade, men du ville visst inte det.... Jag har förlorat en vän eller var det bara en "vän"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0