♥ myskväll som blev.... en inte myskväll, ELLER

Hade mys kväll med hjärat igår... Eller? Haha. Han sov och jag satt vid datorn LYCKAT! Men sen vaknade han iaf till liv, lagade jätte god mat och kollade på film och bara tog det lugnt. Var redigt skönt :)

Sitter och kollar på när hjärtat diskar, duktigt underhållande haha. Då han svär lite då och då. Att killar ska tycka att det är så jobbigt att diska? Alla killar borde få prova på hur det är att vara kvinna för en dag ;) Då kanske alla killar skulle förstå sig på det motsatta könet bättre :)

Idag? Ja vi vet inte redigt vad vi ska göra ännu. Antingen blir det fest eller blir det lugnt eller nått helt annat :) Det är ju liksom sånt som märks :) Men en sak är säker och det är att jag INTE ska dricka minttu ikväll! Urrrk!!



Du säger att du saknar mig att du är lycklig för min skull, men du bevisar bara motsatsen. Är det så "äkta" vänskap funkar? Jag vet varken ut eller in och du tycks ens inte bry dig längre. Så säg mig bara...... Har jag just förlorat en vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0