♥ söndagsmys

Nu ska jag försöka bättra mig på att blogga lite mer igen. Har haft några riktigt tuffa dagar :( Men allt börjar lösa sig mer och mer på vissa linjer iaf, vissa blir bara sämre och sämre. Vill ens inte tänka på sådant just nu :(

Idag ska jag och mina underbara fina pojkvän som jag är helt galet kär i ha söndagsmys :) Vi ska laga tacos sen ska vi kolla på film och äta massa onyttiga saker. Men sådant får man göra om man är kär och galen :) Just nu är det mitt fina hjärta som gör mina dagar till det bästa, han hjälper mig att ta mig igenom allt som är svårt. Att ha honom vid min sida betyder allt för mig. Hade inte klarat detta utan han känner jag. Han är helt klart den bästa pojkvän jag någonsin haft det känns som min största riktiga första kärlek! Jag är så lycklig med honom. Han får mig alltid att le, hans kramar värmer och hans pussar får mig att rysa i hela kroppen och alla fjärilar bara flyger omkring i magen, kan inte beskriva den magiska känslan för den är verkligen helt obeskrivlig.

I veckan ska vi bege oss till Småland :) Lite blanadade känslor inför det. Men ska bli kul att träffa pappa, mamma och farmor. Och sen dom få vänner jag har kvar. Ska hinna med att rensa lägenheten också. Ska bli skönt att rensa ut den så jag slipper att ha det att tänka på mer sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0