♥ heldag med bästa Moa

Uppe med tuppen idag :) Vilket vi inte var igår iaf haha. Sov till halv 7 på dagen? HALV 7? Haha sjukt vill jag säga! Blev väckt av hjärtat innan han stack förut :) Kanske sista gången jag fick ser han??? Hahaha nejdå så illa är det inte hoppas jag. Han ska på äventyr till Ven idag med sina kompisar :)

Har fått lön idag som trillat in så fint på kontot :) Så vad passar inte bättre än att sticka till Lund idag till bästa Moa och spendera en heldag tillsammans med henne! Shopping, mat och alkohol på det. Är helt sjukt galet shopping sugen idag det bara kliar i fingrarna haha. Och jag ahr inte shoppat på ca 3 veckor vilket är rekord så idag är jag värd att kasta lite pengar omkring mig! GINA GINA GINA GINA GINA, kan va världens bästa affär!

Annars då? Jo livet rullar på, jag är kär i världens finaste kille, förlorar vänner lite här och var? Och det ser ut mer och mer som att jag inom en snar tid kommer att flytta till Skåne :D KAN DET BLI BÄTTRE? Åh nej du det kan det inte, ingen kan vara gladare än jag!! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa till mig :) Och försöka hitta till stationen och rätt buss haha. Önska mig lycka till för detta är kanske sista gången ni hör av mig haha.



Teddy Andersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0