♥ lön och shopping väntas

Nu var det ett tag sen jag skrev igen så ja... Vad har hänt sen sist?

Jag är fortfarande kvar i SKåne hos hjärtat :) Det klagar jag absolut inte på, för har det helt fantastiskt underbart här! Åh jag är så himla glad och lycklig att jag träffat han! Världens absolut bästa kille :)

Har precis diskat, så  nu pratar jag med Emma på msn, lite saknad hon är! Ska träffa henne direkt när jag kommer hem från Skåne, när det nu blir :) Har tänkt att söka lite jobb idag också. Är rätt trött på att inte ha nått fast jobb. Och nu under sommaren har jag inte haft nått då förskolan har varit stängd. Vill ha ett fast jobb och en fet lön varje månad. Kan någon snäll människa ge mig det? TACK :)

På onsdag får jag min lön och då väntas det shopping med gulliga Moa hela dagen, god mat och sen alkohol på det :) TUMMEPN UPP! Ska ta mig själv från Simrishamn till Lund med buss, haha undra hur det ska gå. Som tur är så är det inga byten under den färden. Men skulle inte förvåna mig om det skulle inträffa något, med den oturen jag har haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0