♥ myskväll...... med mig själv

Igår bakade jag och hjärtat dumlemuffins som verkligen blev super goda! Dom rann över lite haha. Men bra gjort av oss för att det var första gången tycker jag allt :) Såg på film på kvällen med hans syster, pappa och hans tjej! Kommer dock inte ihåg vad fimlen hette men den var hur som sjukt bra :)

Idag har vi varit i Ystad och blivit bjudna på mat av hans pappas tjej! Jätte gott var det och super mysigt. Har även sätt den vita sandstranden haha. Ännu en härlig dag här i Skåne! :)

Sitter ensam hemma hos mitt lilla hjärta nu medans han är ute med sina kompisar, han har fått en fri kväll med sina kompisar :) Tyckte att han behövde det så att han inte hela tiden är med  mig och glömmer bort sina kompisar. För att man måste faktiskt ta hand om sina kompisar även om man går in i ett förhållande! :) Så blir filmkväll med mig själv ikväll helt klart :) Ska snart se på Gladiator! Den är så sjukt bra! Lär väl somna efter halva filmen antar jag och sen kommer jag vakna inatt när älsklingen kommer hem typ.... Kalas full chansar jag på haha.

Imorgon ska jag shoppa lite kläder inför söndag då vi skulle på nått någonstans i ingenstans haha. Kan man inte Skåne så kan man inte, det är inte så lätt att hänga med i alla svängar vart man befinner sig! Men börjar iaf fatta Skånska mer och mer för varje dag! Så det är ju nått bra i det hela :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0