♥ regn

Igår blev det en hel dag tillsammans med bästa Moa :) Började med att jag gick till stationen 1 timme innan bussen skulle komma om jag liksom inte skulle hitta, men jag hittade helt galant och det tog ca 15 minuter att gå haha. Fixade även att köpa biljett, hitta rätt buss och ta mig till Lund! Lite plus i kanten till mig för att va från Småland och hitta i Skåne haha. Blev en hel dag i Nova Lund där det spenderades en aning med pengar, men hittade mycket fint så jag är hel nöjd med dagen! Gick lite fel sedan och sådär men det tillhör väl haha. Avslutade dagen med att sänka lite drinkar och cider, det satt fint. Pratade om allt mellan jord och ogräs haha. Helt klart GULD dag. Tog tåget till Malmö och klarade av att byta tåg där och hoppa på tåget till Simrishamn :) Kom hem vid ca 1 och då mötte hjärtat mig på stationen, himla gullig :) Vesslan var också med! :) Hem och sova, var en aning trött!

Idag är det regn regn regn regn regn :( Jag hatar REGN! Det borde inte få finnas. Så idag blir det en inne dag antar jag, men klagar inte på det :) Bara att jag är super hungrig och det finns inget att äta!! :( Så får väl hoppa i kläderna snart och bege mig till affären och köpa mat!

Sjukt taggad inför lördag! Party står på schemat, Moa ska komma hit till Simrishamn och då är det paaaaaarty till 100! Tror att det lutar åt en minttu kväll, känner suget efter det haha.


Jag trodde aldrig att det skulle bli såhär, aldrig! Att det skulle bli du och jag, VI! För vem tror att man kan hitta den rätta under en fylleresa på Öland under midsommar av alla ställen? Det trodde inte jag iaf. Men det var där du fanns. Jag kommer aldrig någonsin att kunna förklara hur mycket jag tycker om dig, hur speciell du är för mig, hur glad du gör mig, hur dina pussar får alla fjärilar i magen att flyga runt, hur dina kramar värmer, hur underbar du är. Det är helt magiskt! Skulle kunna sitta här och skriva hur mycket som helst om dig och hur mycket du betyder för mig men du skulle ändå inte förstå för att alla ord skulle inte räcka till. Jag är världens lyckligaste med dig och det är bara dig jag vill ha ingen annan, du är världens bästa människa som finns! Tänker aldrig släppa taget om dig. TEDDY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0